3 Ağustos 2009 Pazartesi

Visual Studio 2008

Artık c# a biraz daha profesyonel yaklaşmak gerekiyor sanırım.Bunun için de Visual Studio şart oldu.Altı üstü bir program kurmak değil mi nasıl olsa! NetBeans kurar gibi kurarım ne olacak! Ama olmadı,bu sefer güldürmedi! Visual Studio 2008'i kurmaya çalışırken daha işin en başında .net framework 3.5'i kurarken şu hatayla karşılaştım.




Kurulumu kapattım ve bilgisayarımda yüklü olan .net framework 2.0'ı kaldırıp vs2008 kurulumuna devam edeyim belki düzelir dedim ama gene olmadı. .net framework 2.0 bilgisayarımı resmen sahiplenmiş,kaldıramıyorum. vs 2008'i acil kurmam gerektiği için nihai çözüm olan FORMAT yolunu tercih ettim:(

Artık tertemiz bir bilgisayarım ve gıcır gıcır bir vs2008'im var.Fakat hala NetBeans'i aramıyor değilim.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

:) Hazır format atmışken Windows 7 kursaydın,Tarkan'la Kurdu gibiler ikisi birlikte. Bazen düşünüyorum da bu programların da duyguları varmış gibi geliyor, MS bana hiç sorun yaratmaz mesela ama Linux her adımda hatalarla dolup taşar. bir nevi "Beni sevmeyeni ben hiç sevmem" durumu. Zamanla alışırsınız birbirinize:)